Svařování laserem
Technologie svařování laserem se na některých našich linkách pro kompletaci světlometů využívá v sesterských závodech od roku 2014. Jak jsme se k této technologii dostali?
Automatická linka pomáhá urychlovat práci
Jak funguje automatická sériová výroba na závodu LED v čisté zóně, která je uzpůsobená všem standardům ESD (ElectroStatic Discharge)?
LED moduly jsou srdcem světlometů
Během posledních několika málo let zaznamenal vývoj světel do automobilů obrovský rozmach. Světlomety jsou čím dál tím složitější.
Vývojový designér předává znalosti v Asii
Jan Kalina strávil poslední dva roky v Číně a Japonsku v našich sesterských závodech. Vypomáhal v šanghajském vývojovém centru a v Jokohamě.
Montážní pracoviště se přizpůsobují lidem
V našem závodě na Stříteži jsme zavedli nastavitelná ergonomická pracoviště, která se sama přizpůsobují operátorům.
Exkurze do Iveca
Miroslav Daněk představuje svými slovy exkurzi do závodu Iveca. Vysvětluje, co se účastníkům exkurze nejvíce líbilo a přidává pár postřehů, jak exkurzi využít v závodě ALCZ.
Tým na pevnostní výpočty
Tým na pevnostní výpočty ve firmě Automotive Lighting je relativně mladý. Co by měl umět případný nový kolega a jak tráví volný čas členové týmu?
Pevnostní simulace
Pevnostní simulace ve firmě Automotive Lighting počítáme v softwaru ANSYS. V současnosti jsou pevnostní simulace zapracovávány do vývoje světlometů již v počátku.
Proces designér
Lukáš Bratránek pracuje v ALCZ 14 let. Za tu dobu vystřídal už 5 pozic. Začínal jako team leader na montážní lince. Momentálně připravuje nové montážní linky pro nové projekty.