Tento světlomet obsahuje nový designový prvek charakterizující přicházející éru elektromobilů „Audi lineup“, který by měl být použit jako forma „podpisu“ i u dalším elektro modelů této značky.
Skupina světelných funkcí je krom designového prvku denního svícení tvořena právě S-Light modulem (potkávací a dálkový matrix), přídavný dálkový reflektor a rohové světlo.
Světlomet v detailu
Aneb pohled na detail ukrytý pod povrchem. Vnější hlavní komponenty jsou patrné a snadno identifikovatelné. Můžeme poznat dvou-komponentní sklo, které kryje designové a optické prvky usazené do tělesa světlometu. Design světlometů je „ostře řezaný“ za účelem zvýraznění čelních partií vozu. Co je skryto před zraky, můžeme vidět na obrázcích níže.
Elektrické SUV od Audi bude brzy představeno v dalších provedeních, opět se světlomety vyráběnými v Jihlavě. Světlomety budou opět obsahovat nové technologie.
S-Light – dokonalý nástupce
S-Light modul je nástupce veleúspěšného e-light modulu. Mezi jejich hlavní rozdíly patří systém distribuce světla. E-light používá projekční systém, při kterém se světlo z LED čipů usměrňuje optikou do čočky. S-Light modul oproti tomu funguje na reflekčním principu, kdy je světlo produkováno skrze odraz pokovené plochy reflektoru a usměrněno do čočky.


Konfigurace S-Light modulu v AUDI e-tron:
- LB funkce (potkávací světlo) – 3x LED čip se světelným výkonem ≈ 800 lm (64 000 cd / 55 lx) a spotřebou 13,9 W.
- MxB funkce (dálkové světlo) – 8x LED čip se světelným výkonem ≈ 500 lm (55 000 cd / 100 lx) a spotřebou 15,4 W.
Při maximálních výkonech je modul osazen systémem aktivního chlazení, který umožňuje navíc cirkulaci vzduchu pro odmlžení vnitřní části krycího skla světlometu.

